Ny design på G

Publicerat den: 2010-06-06, klockan: 14:47:38.

Tror det blir ny design till bloggen snart :) en lite mer sommrig och inte så dyster som den jag har nu. Ska inte ha grått som bakgrund, det kan jag lova haha!

Har passat barn, legat i solen och grejat med min kamera idag. Såg att det skulle bli lite sämre väder i början av nästa vecka men det skulle nog bli bättre framåt torsdag, vi får hoppas det iaf! Kul och snacka väder här på bloggen? hahaha. Känns lite dumt men det är nått som alla pratar om nu, "åhhh solen skiner och det är varmt", "går ut och lägger mig och solar i det fina vädret"... Ah ganska många som gillar vädret nu ;d

En annan sak som jag har märkt i bloggvärlden nu de senaste veckorna är att nästan alla bloggare jag följer drar ner på inläggen. De bloggar inte alls lika ofta som annars och det är väl förståligt?! Det tycker jag iaf. Men jag ska försöka ha minst 3-4 inlägg varje dag nu framöver!

Nej nu ska jag gå ut i solen igen,
pusss

min skrutt som jag e barnvakt till idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0