ops..

Publicerat den: 2010-06-24, klockan: 21:42:11.
Hej :)

Nu ska jag börja mitt inlägg likadant som jag gjort den senaste veckan.. FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING! Jag ska vara ärlig, har haft dålig insperation och inget att skriva om direkt och jobbat och mått dåligt och nu är jag sjuk. Har jobbat idag med och kan då säga att jag nästan inte har varit med om värre :O Hur ska folk kunna äta så mkt mat?! (om ni inte förstår nu så jobbar jag på Ica) Asså överfulla kundvagnar och summar ligger ju på 1500 ungefär. Sjuuukt verkligen. Och alla köper sillsillsillgräslökrödlökpotatiiispotatisgräddfil.. Det är ju inte ens gott enligt mig, och idag var det en sillburk som gick sönder o d lukta sill HAHAH o bläää :D Men jag trivs verkligen jättebra och tiden flyger iväg när det är mkt folk.

Men som sagt.. Är sjuk och det är midsommar imorgon :( Ska ju egentligen vara med kompisar och ah men om jag mår såhär imorn vet jag inte om jag orkar. Börjar tidigt på jobbet på Lördag också så ah.. Jag får se. Mår piss just nu iaf:( så snart ska jag gå och lägga mig och sova, jag behöver det såhäääääär mkt!
LOVAR att jag ska blogga imorn för imorn är jag ju ledig, och sjuk så då ska jag ha mktmkt tid till bloggen :D
pusss

bild från i tisdags när jag var hos Ewe på lite myys

Kommentarer
Postat av: Ana

Sv: haha taaaack så jättemycket mandi :D<3

2010-06-25 @ 01:23:32
URL: http://anarodrigues.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0