sola

Publicerat den: 2010-06-16, klockan: 11:39:00.
Morning :D

Blir man inte glad när man vaknar och det är strålande sol och blå himmel utanför fönstret? Jag blir det iaf! Lite synd att det blåser dock men man får va glad över det lilla. Ska ut snart och pressa i några timmar i vilket fall som helst. Ska låta party musiken dunka i högtalarna och försööka tagga lite inför ikväll. Ska på beachparty och jag känner inte något sug alls för det. Vet inte vad det är med mig hahah brukar alltid va taggad när det är fest men inte idag nej.. Aja vi får se kanske känns bättre senare.  

Nej nu ska jag ut, och det hoppas jag att ni också ska så UTUTUT med er :D
pusss

Kommentarer
Postat av: julia :)

sv; Okej, tack :)

2010-06-16 @ 15:03:32
URL: http://julialixom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0