SOMMARLOOOV

Publicerat den: 2010-06-11, klockan: 13:57:30.
Heej,

Jösses igår var det fullt upp med massa. Vet inte riktigt vad jag gjorde men satt inte vid någon dator på hela dagen så. Och idag är det äntligen SOMMARLOOOOV VAFAN :D Så himla underbart. Två månader utan skola och massa läxor och skiit. Kan inte ens beskriva hur skönt det är.
Har iaf haft en superdag hitills med bästa klassen. Åkte ut t stan och mötte upp Mändi och sen gick vi till Johan och mötte upp dom andra. Där blev det champagnefrukost och myys. Kommer sakna alla så himla mkt :( helt galet verkligen.. får hoppas att man träffar dom bästa under lovet iaf♥
Sen när våra kf;ar sagt trevlig sommar och allt så gick vi t kronbergshallen och kolla studentavslutningen. Vilken stämning det var! Gjorde ju inte direkt så att man längtar mindre t vår student, och vi har hela två år kvar. Aja, det kommer gå fort får jag hoppas ;D

Nee nu ska jag fixa lite och sen ska jag dra till stan och möta upp Ana och Ewe, idag blire paaartyy ;D
pusss








kommmmer saaakna er

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag läser din blogg varje dag och verkligen älskar den! så himla härlig ser du ut och jag älskar din stil!

2010-06-11 @ 16:54:07
Postat av: FRIDA

går daniel holmstig i din klass? :)

2010-06-12 @ 13:50:12
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0