idag vill det inte komma några bra rubriker..

Publicerat den: 2010-06-12, klockan: 23:14:27.

Ojoj, att man kan vara såhär trött och seg. Eftermiddagen har iaf bestått av sova, sova och sova haha. Sen har jag bara legat i soffan och slappat med mina syskonbarn. Ätit lite lördagsgodis och haft det mysigt. Så sen läste jag godnattsaga för Viktor och nu ligger jag här i sängen. Helt tyst i hela huset haha så jag får hålla mig här på mitt rum. 

Har ställt väckarklockan på 08.00 imorgon för då bär det av till Göteborg för Liseberg med Ana, Ewe och Emil. Kan ju inte bli annat än bra när man ska åka dit med dom tre bästa vännerna man kan ha :) ♥ sommarlovet börjar bra!
Har laddat i-poden med ny fräsch musik som ska få spelas imorn för jag får åka buss en stund själv så! Kan verkligen inte tröttna på Natteravn. Så jävla grym är den, och igår jääävlar va alla sjöng :d hahah

Nee nu ska jag sova snart tror jag,
Hoppas ni har haft en bra Lördag så får ni också sova så gott. pusss♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela

fin blogg :)

2010-06-13 @ 10:24:28
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0