Nu är sommarlovet invigt!

Publicerat den: 2010-06-12, klockan: 11:12:02.
Heej,

Man mår som man förtjänar idag.. Så sjuuukt seg och mår typ illa o bläää. Men kan säga att det är verkligen värt det för jag hade en toppenkväll igår :D Det var ju meningen att det skulle vara beach party med det stoppa vädret så det blev parteey hemma hos micke ist ;d Massa härligt folk som gjorde kvällen bra! Lite segt bara att någon har min ena coversesko.. Ganska dumt av mig o ta vita converse när 514541 andra tjejer har det.. Men har kanske fått tag på den nu (Y)wooho haha

Nu sitter jag hos syrran, skönt o sova i stan så man slapp åka hem igår o allt. Vi har vart nere och solat nu på morgonen, det var gaanska skönt ska jag säga :D Sådär seg och bara lägga sig i ett solarium, mhmhmh ;)
Neee nu ska jag lägga upp lite bilder från igår, vi hörs senare!
pusss








GRYM KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0