igår

Publicerat den: 2010-06-21, klockan: 22:53:32.
Hallååå,

Nu ska jag försöka sammanfatta mina senaste dagar, och ska försöka vara kort;)
Igår var en riktig slappardag, till en början. Var hos farmor och i pappas garage och greja lite med mamma. Sen när jag kom hem så ville Ana och Ewe att jag skulle komma t stan så jag packa väskan och åkte dit. Vi skulle typ inte göra nått speciellt men vi har alltid kul vad vi än hittar på så ahh. vi gick och köpte en pizza och satte oss på bryggan och njööt med den och cidrar. tog massa kort, spelade in den videon som jag la ut i förra inlägget och gick strandpromenaden. Sen när vi kommit hem till Ewe igen så kom några grabbar och höll oss sällskap en stund. Så runt halv två satte vi på en film och vi var verkligen huuur trötta som helst men nej vi somna ju vaklart inte haha. Somna typ halv fem och upp tio idag för att en person väckte oss.... jag klarar mig fan inte utan min sömn. Jag älskar bara o sova, lr vem gör inte det men jag älskar det verkligen.
Aja upp vid tio och jag och Ana gjorde scones till oss mhmhmm;) mumma var det och sen gick vi ut på bryggan och la oss och sen skulle jag hem haha :D och jag som skulle fatta mig kort.. Det gick sisådär tror jag :D

Nu ska ni få lite pics och sen skriver jag nog inte mer idag.. Behöver min skönhetssömn typ nu haha. Ska försöka lägga upp ett inlägg imorn innan jag ska iväg vilket är ganska tidigt. Men jag lovar att vi hörs under morgondagen iaf :d
pusss






sååå en underbar kväll var det igår. ganska fint i lysekil på sommarn asså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0