Midsommarafton!

Publicerat den: 2010-06-25, klockan: 16:22:46.

Hej :)

Hur mår ni idag? Själv är det riktigt segt här. Hade 39º feber igår innan jag somna och idag känner jag min fortfarande riktigt seg. Lyckades ändå ta mig upp imorse och åka med till syrran för att senare åka på midsommarfirande med barnen så dom skulle få dansa runt en midsommarstång och lite så. Kul att dom typ inte dansa nått men det var ändå en mysig stund :)

Sitter här och funderar på hur jag ska göra ikväll.. Vet inte om jag kommer orka åka till Lysekil ikväll men jag hoppas att jag känner mig piggare sen. Blir ju inget jätte hålligång för mig direkt ändå eftersom jag ska jobba imorn. Men ska fixa mig och så iaf så jag är redo ifall jag känner för att åka:)
Nu blire bilder från idag och sen ska jag kika fotboll faktisk.. Alla sitter bänkade i soffan här så jag får väl göra dom sällskap:)
pusss, och Trevlig midsommar allihopa♥







Kommentarer
Postat av: FRIDA

haha va braaa att du saknat mig ;) ja det är bara bra med mig! saknar er bara, får ses snart :) puss!

2010-07-01 @ 18:49:00
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0