sunday

Publicerat den: 2010-06-06, klockan: 23:02:20.
Heeej,

Är helt slut.
Har ändå inte gjort såå mkt idag men jag känner mig hela färdig. Huvudvärk och lite typ yr.. Mamma trodde att det var biverkningarna på mina mediciner som typ kommer nu i efterhand. Grymt jobbigt iaf. Ska nog få i mig en alvedon innan sängen iaf så jag kan somna gott.

Som säkert ingen har märkt har jag börjat pilla lite i menyn. Gjort lite nya kategorier och fixat. Ska börja med en ny header imorgon kväll tror jag. Älskar att sitta och pilla med designen. Kan göra det i fyra-fem timmar i streck utan att tröttna. Kan ju inte direkt säga att jag är bra på det men jag tkr det är roligt och det är de viktiga tkr jag! haha ;d

Neee ska nog dra mig mot sängen nu. Skola imorn för första gången på nästan två veckor. Inte ofta man längtar till skolan men det gör jag nu, gaalet :o Ska krama sönder mina kompisar haha :D
Vi hörs imorn,
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0