Gårdagen

Publicerat den: 2010-06-06, klockan: 11:59:29.
Halllåå =)

Igår blev det dåligt med uppdateringen. Åkte som sagt och shoppade på förmiddagen, och det EN KAMERA som ni kanske redan har förstått :D Är så in i hoppsan glad så vet inte riktigt vad jag ska ta vägen. Har redagn tagit några hundra bilder som jag sitter och kollar igenom nu och det är ju verkligen skillnad från en digital kamera och en system. Ska sätta mig med instruktionsboken på altanen och sola nu om en stund så jag lär mig hur man gör allt :D

Gårkvällen var kanon! Var med Hanna och Elin som jag inte alls träffar ofta, vilket är vääldigt synd, men när vi väl träffas så har vi så jävla roligt. Vi var och kollade studentbalen, åt thaimat, köpte gotta och tjöta i mängder. Och såklart tog vi massa kort med;) Ni får lite bilder från igår nu så ska jag ta med mig mitt syskonbarn ut en stund. Ta vara på solen var det jaa :D

Vi hörs senare,
pusss



man blir ju inte lite sugen att ta studenten när man ser detta.. Så fina va allihopa iaf!







den här galna bilden får avsluta hahah ;) myys kväll iaf ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0