Work

Publicerat den: 2010-06-07, klockan: 20:53:17.
Heeej,

Blev inte att jag bloggade förut för blev inring av mitt jobb så jag fick sticka dit direkt. Så tjänade lite pengar idag och imorn ska jag jobba hela dagen typ för e ändå ledig i skolan. Kalas med lite extra money! :D

Nu ska jag väl dra hela min dag i övrigt.
Kom till skolan, två meningslösa lektioner, lång rast med bästa tjejerna, bussresa hem, lite plugg, och sen jobb då. Hahah dagens förresten.. När jag skulle åka t jobbet började det typ precis regna så jag gasade på med moppen för att komma fram fortare typ. Så när jag åkt en och en halv kilometer eller nått så får jag bensinstopp!!! FYFAN säger jag bara. Var så stressad så kolla inte hur mkt(lite haha) bensin jag hade. Stressad som jag var tog jag av mig mopedhjälmen och börja springa hemåt för att hämta extra dunken jag har ;( hahah så jag spraaaang i regnet. Höll på att dööö hahah. Men jaa jag kom mig till jobbet iaf efter många om och men. Så ska fan tanka full tank imorn!

Men jaa, nu ska jag lägga mig i soffan och slappppaaa för min rygg värker som bara den :( skriver nog nått mer sen om jag inte somnar haha.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0