Lär känna mig

Publicerat den: 2010-05-21, klockan: 16:40:10.



Namn:
Amanda Karlsson
Född: 1993-04-06
Hemort: Brastad (Lysekil)
Skola: Teknikprogrammet på Gullmarsgymnasiet i Lysekil
Intressen: Fotografi, familj & vänner, musik och stil
Började blogga: I januari 2008 startade jag min första blogg men den höll bara i några månader. Sen så började jag våren 2009 igen och sen startade jag min nuvarande blogg i december 2009 för att köra seriöst!
Spotify: [Lyssna på min lista]!

Ja, Amanda heter jag alltså och är 18 år gammal. Född och bor i Brastad som ligger en liten bit ifrån Lysekil där jag spenderar nästan all min tid genom att gå i skola och umgås med kompisar.
Jag umgås även mycket med min familj vilket är väldigt viktigt för mig. I februari 2010 så gick min pappa bort och det gör att jag vill vara så mycket som möjligt med dom som betyder allra mest! Man vet aldrig när man förlorar någon, så ta vara på den tiden ni har med era nära o kära! ♥

Ett nyfunnet intresse för mig är fotografi. Jag bara älskar’t och med min relativt nya kamera, Canon EOS 500D, så tar jag mycket kort och skapar många minnen som jag kommer att kunna spara hela mitt liv. Jag är ju relativt ny inom foto då som sagt så förvänta er inga superbilder men jag lär mig väl men det kommer krävas tid och mycket träning!

Min blogg då..
Jag skriver inte för att bli stor och känd eller för att få många kommentarer m.m. Jag skriver när jag känner för det och för att jag tycker att det är roligt. Sen är det jätteroligt när man får kommentarer, det blir lixom som en liten extra kick och jag får ännu mera lust att skriva och dela med mig av mitt liv till er som läser. Så jättetack till er som läser och kommenterar, ni gör min blogg roligare o roligare ! ♥

Det var lite om mig.
Hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att kika in här med jämna mellanrum!
Ha det bäst! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0