bra humör

Publicerat den: 2010-05-12, klockan: 20:30:02.
Och så var det långhelg :D tjohoooo. Känns så bra. Sa till Ana förut när vi gick på dansen att idag var en sån där "idag känns allt bra dag", även fast det regnar o så men ah. En bra dag helt enkelt :d Haft riktigt käckt i skolan och efter skolan träffade jag ju bästa tjejerna på dansen. Och imorn ska jag vara med dom hela dagen också för då ska vi nog till Liseberg :D värsta nervös men.. Vet inte om jag kommer att våga åka allt iår igen. Är värsta feg när det gäller sånt där men det är ju roligt när man väl gör det. jaja hoppas att det inte regnar imorn bara :D

Okej va jag babblar hahah, nu ska jag kura ner mig i soffan under en filt och bara slappa med mammsen. Vi hörs kanske sen, pusss♥


två oredigerade bilder från förra årets liseberg besök

Kommentarer
Postat av: ewe

sexigt med oranget hår;)

2010-05-13 @ 21:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0