drar t stan

Publicerat den: 2010-05-14, klockan: 13:16:14.
Såå nu är min två veckors semester fixad i sommar. Är ledig vecka 29 och 30 vilket är otroligt skönt. Blir nog Stockholm och massa mys då med mamma <3 skönt att ha nått att se fram emot.

Nu har jag fixat mig snabbt och ska snart gå mot bussen, om jag inte tar moppen.. Är lite lat plus att det går fortare. Ska iaf ut t stan och va med Ewe och Olle :) och sen kanske några till, det ser vi då ;) ska försöka ta lite kort och sånt idag iaf så jag kan lägga upp här sen. Vad ska ni göra idag?

Såhär ser man ut idag
Blommig blus - H&M "The Garden Collection"
Svarta jeansleggings - Gina Tricot
Ringar från Cocoo.se och
Indiska

Vi hörs senare. Ut i solen nu med er, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0