en helvetes natt

Publicerat den: 2010-05-29, klockan: 12:00:51.

Godmorgon/godförmiddag ;d vet inte riktigt vad jag ska säga

Nog för att jag inte har sovit tills nu men.. Vaknade 01.30 inatt av att det kliade så jag höll på att bli galen och sen dess har jag inte lyckats somna om mer än typ en timme nu på morgonen. Låg och kolla på massa dåliga filmer som gick på tven hela natten. Sjukt dåliga hahaha men vad gör man inte om man inte kan sova..

Idag är det jättefint väder här hemma men känner inte att gå ut o sola när jag har feber och uuuuusch :( VILL BARA BLI FRISK NU. Så frustrerande att inte kunna va med kompisar eller göra något normalt för man smittar . ja menar om man e förkyld så kan man ju hitta på saker ändå.. Okej får väl sluta klaga, finns personer som har det värre än mig.

nej nu ska jag försöka äta frukost och sen ska jag väl kolla film.. tror det blir Dear John idag =)
pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0