Friday I'm in lööööve

Publicerat den: 2010-05-07, klockan: 11:42:34.
Heejsan,

Äntligen fredag :D wohoo. Ledig, solen skiner och så är det fredag. Och ikväll ska jag, Ana och Ewe ut och dansa med massa kompisar. Det kan ju inte bli annat bra :d
Min buss går om cirka 40 min. Då åker jag till stan och ska ta en sväng där innan jag går och möter Ana. Ska hem till henne och tagga för kvällen och sen kommer Ewe också :d hoppas verkligen att det kommer bli lika bra som jag hoppas!

Ah nee nu ska jag packa det sista och så drar jag sen. Vi hörs om några timmar igen! pusss

Kommentarer
Postat av: <3 ida -

utrolig fin blogg (:

2010-05-07 @ 16:01:34
URL: http://jdrewbieber.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0