ledsam måndag japp..

Publicerat den: 2010-05-17, klockan: 21:53:17.
Hemma igen.

Blev en kort träning idag för det var andra som skulle träna på sin dans, så då gick jag och Ana hem till Philip en sväng och sen följde dom mig till pappas garage där jag skulle möta mamma. Blev en känslosam stund i garaget. Kändes bara så fel att vara där utan pappa. Det var ju hans saker, hans bil och hans motorcykel.. Saknar dig ♥

När jag kom hem tog jag och gick ut en promenad med bästa kusin och pratade en stund. Var mysigt och så himla skönt väder idag verkligen. Riktigt varmt även fast inte solen sken. Och på onsdag skulle det bli närmare 20 grader. Nu kanske sommaren är påväg eller vad tror ni? Hålla tummarna kan man väl alltid göra.

Nu ska jag hoppa in i duschen så hörs vi kaanske sen igen.
pusss

får ju inte liiite lust att spola tillbaka tiden när man sitter och kollar på såna här bilder.. pappa♥

Kommentarer
Postat av: Pontus PT

:(

Har ni fortf kvar bilen? man har ju körkort snart så säg till om vi ska ta en raggasvänga ;)

2010-05-19 @ 08:21:00
Postat av: Amanda

sv: Japp vi har kvar den ((: kanske d kanske ;)

2010-05-19 @ 13:39:21
URL: http://amandamedk.blogg.se/
Postat av: Pontus PT

Är det en Shelby ?

Min favvvo

2010-05-19 @ 22:15:31
Postat av: Amanda

sv: neee det är en ford mustang lilla gubben ;)

2010-05-19 @ 22:26:46
URL: http://amandamedk.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha aight! Men jag viste inte om de var eran på bilden ;)

2010-05-20 @ 17:41:08
Postat av: Anonym

sv: hahahha jo d e vår ;)

2010-05-20 @ 19:47:48
URL: http://amandamedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0