monday

Publicerat den: 2010-05-03, klockan: 22:44:20.
Hejsan,

Idag har det inte blivit något skrivet här. Efter en lång och seg dag i skolan gick jag till farmor och spenderade eftermiddagen där. Satt på balkongen i solen och njöt. Solen stekte riktigt;) Sen fick jag farmors underbara mat och till efterrätt fick jag jordgubbar, mhmm! Årets första för mig och dom var supergoda verkligen. Nu känns det att det är maj och att sommarn närmar sig med stormsteg. Lix, bara en månad kvar i skolan och det är riktigt mkt som går bort också, weeei.

Nej nu bara jag babblar på massa. Sängen kallar. Ska tagga nationellt prov i engelska imorn.. Verkligen min starka sida, naaaat.
Hoppas er dag har varit bra, puuusss♥

kanske dra t liseberg i helgen med de 2 bästa? Hopppppas

Kommentarer
Postat av: ewe

FIN bild! ;) ja hoppas:D

2010-05-04 @ 14:00:02
Postat av: Amanda

sv: jaaa ;)

ohja :D är så sugen på det

2010-05-04 @ 15:20:14
URL: http://amandamedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0