rubrik var det jaa

Publicerat den: 2010-05-20, klockan: 20:08:06.
Halllåå,

Nu är jag hemkommen från torp. Blev bara ett par cykelbyxor! tummen upp för mig ;d hittade faktiskt inte alls mkt idag som var väldigt bra. Får ett H&M paket nästa vecka så då blir det lite nytt i garderoben;) Trevlig eftermiddag med bästa personerna. ♥

Just nu sitter jag med datorn i knät på altanen. Så j*vla underbart är det. Sitter bara i shorts och tublinne. Förstår inte hhaha :d Känns ju jävligt roligt o sitta här när alla mina kompisar e i stan men aja.. Jag är ju lite lonely girl höhö..

Nu ska jag nog plugga lite och så ska det bli en tidig kväll idag.
pusss


två snabba bilder bara. sötaste kusinen som e här just nu =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0