Saturday

Publicerat den: 2010-05-15, klockan: 12:35:04.

Godmorgon! Okej Godförmiddag kanske e lite bättre med tanke på att klockan snart är ett. Riktigt seg morgon. Känner mig typ bakis även fast jag inte är det.. Helt cepe haha. Ont i nacken har jag också. Kan inte vri huvudet åt höger -.- ahhah oj vad man kan klaga, nu ska jag vara lite positiv :d

Tar bussen ut t Ana nu. Ikväll ska vi på tjejmiddag hos Ewe, vilket ska bli riktigt roligt! Vi går till henne och hjälper henne lite innan och så också men jag ska blogga inemellan tror jag ;d mobilblogg blir det iaf! Men jag skriver när jag är hos Ana sen. Vad ska ni hitta på idag?

pusss


Kommentarer
Postat av: FRIDA

sv: morsan låter mig inte åka!! :((

vill verkligen träffa er damer <3

2010-05-15 @ 18:00:07
URL: http://fridasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0