Showtime

Publicerat den: 2010-05-26, klockan: 07:00:12.
Haalllå allihopa =)

Oppsss.. Lite dålig uppdatering några dagar jaa. Om jag ska vara helt ärlig så har jag inte orkat blogga. Dom här dagarna har allt bara känts lite meningslöst och jag har haft feber och ingenting att skriva om så vf skriva en massa då bara för att skriva? Nu skriver jag iaf ;) haha

Idag smäller det!
Årets dansuppvisning:D Vet inte, känner mig egentligen inte sådär supertaggad som jag brukar vara men det kommer väl får jag hoppas. Fem föreställningar idag så ikväll kommer jag vara trött kan jag säga. Trooor nog att jag kommer blogga men det får vi se =)
Ha en bra dag och ni från Lysekil som läser, kom t Folkets Hus 19.15 ikväll och kollla :D
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0