söndag

Publicerat den: 2010-05-09, klockan: 14:18:03.

Heej =)

"Sunday, bloody sunday" läste jag på någons facebook och det är precis vad jag också vill säga. Känns ju kul att ha en helt ny vecka framför sig med redovisning och prov i skolan. Inte så taggande precis, men det blir lång helg sen och då ska det mkt roligt inplanerat så jag får längta dit ;)

Har faktiskt pluggat nu på förmiddagen och snart ska jag och mamma till min moster m. familj och äta middag. Ska bli mysigt men jag kommer känna mig gööttt stressad inför min redovisning men måste försöka slappna av. Vet nog nästan ingen som får sån panik när det gäller redovisningar som mig.. Igår börja jag grina och grejer för det... ÅH jag måste ju verkligen lära mig :(

Nej nu ska jag blåsa håret och ta på mig kläder så hörs vi senare i eftermiddag :) pusssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0