söndag

Publicerat den: 2010-05-16, klockan: 16:56:08.
Hejsan ♥

Ledsen att det inte blivit något bloggande idag men det har inte funnits tid. Har varit på konfirmation och kalas efter det. Sov ju hos Ana också och vi försov oss som vanligt och i stressen har jag tappat mitt minneskort t kameran. YES verkligen. Alla kort från gårkvällen är bara boorta. Så har inga roliga bilder därifrån att bjuda på. Kanske kan ta några från facebook.. Ah det gör jag haha!

Gårkvällen var mkt lyckad! Hade sjukt roligt med tjejerna. Det var bara en helt galen kväll helt enkelt. Sen då lite senare kom Olle och Philip även fast det var tjejkväll;) Så typ runt 3 kom vi väl hem till Ana och upp tidigt idag. Är sådär lagom seg idag hahah!



suddiga facebook bilder nu då. om jag får tag på mitt minneskort blir det fler löööövar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0