tisdag

Publicerat den: 2010-05-18, klockan: 15:10:01.
Haallåå bloggen!

Allt bra med er? Jag mår riktigt bra idag. Började dagen med sovmorgon. Så skönt och slippa stressa med att äta frukost och allt. Bara kunna göra allt i lugn och ro. Sen körde jag till skolan och hade mattelektion. Sen luunch som spenderades ute i solen. Rena rama sommarvädret idag. Helt underbart verkligen!

Nu sitter jag på min programmeringslektion och chillar;) har lämnat in lite uppgifter idag så kan faktiskt ta det lite lugnt nu tkr jag. Sen har vi dansat och ätit kaka också hahah, toppen!
Nee nu ska jag släcka ner här och åka hem. Ska ta med mig kameran ut en sväng när jag kommer hem så bloggar senare ikväll.
pusss

favorit i repris. men I miss u mändi ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0