musik är liiiivet

Publicerat den: 2010-05-10, klockan: 21:58:13.
okej bara tre ord

JAG HATAR MATTE

Så känner jag just nu. Och joo, jag har prov imorn. Yiiipppiiiie. Det kommer ju gå åt skogen kan jag ju säga. Har suttit här i en timme och försökt repetera men det går ju bra när man inte kan nått från början. Jaja, jag får rocka på nationella sen(ettt skämt dock för det kommer aldrig gå) så jag får bra betyg i kursen ändå;)

Dagen har i övrigt varit bra. Skolan var helt okej och sen efter så gick jag hem till Ana och Philip gjorde oss sällskap. Vi gjorde pannkakor, lyssnade på Philips grymma spellista på spotify och ah skrattade hahaha. Philip lärde sig skela med ett öga också, dagens stora händelse hahahah :D jösssses. Roligt var det iaf.
Sen var det träning som gick helt okej idag faktiskt. Tänk om några veckor är jag inte dansare längre. Lite sorgligt faktiskt ;( haha

Nee nu ska jag försöka fortsätta med matten.. Wish me luck!
(vet att mina inlägg är sååhäääääääär tråkiga utan bilder men har inga bilder på datan så det får bli sååå idag med iaf :( ) Kan ju säga att jag lyssnar på den här, den här och den här juust nu typ heela tiden :D inte samtidigt men ah dom rullar om och om igen på spotify då hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0