gbg

Publicerat den: 2010-05-13, klockan: 21:59:20.

Hejsan,

Idag var det ju planerat att jag och mina två bästa tjejer skulle åka t Liseberg. Vi kom till Göteborg men vi fastna på stan;) Det var för kallt för att gå på Liseberg idag tyckte vi så vi höll oss inne i alla affärer. Finns så otroligt mkt fint nu och skulle verkligen kunnat köpa hur mkt som helst men plånboken säger ju stopp ibland. Lite blev det iaf som vanligt, visar det senare ikväll i ett inlägg.

Vi hade iaf en gaalen dag med såhäääääär mkt skratt och asså bussen hem. Jag trodde verkligen att jag skulle dööö av skratt emellan åt. Anas snygga videoinlägg och ah HAHAHA skrattar bara jag tänker på d :( Och killen framför oss på bussen ojojojoj. nu blire lite bilder från idag

bara älskar mina tjejer ♥


ana håller i ewes nya skor som är såhääääääär snygga verkligen.

ser ju inte lite borta ut när jag pratar i telefon hahaha. Ni ska få se innehållet i mina påsar lite senare ;)
pusss


Kommentarer
Postat av: ewe

muuuudi;)

2010-05-14 @ 11:12:10
Postat av: Amanda

AHHAHAHAH muuuuudi ;)

2010-05-14 @ 12:09:48
URL: http://amandamedk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0