ny vecka

Publicerat den: 2010-05-17, klockan: 10:34:24.
Godmorgon :)

Tog mig sovmorgon idag så börjar inte förräns halv ett sen, skööönt. Jag var riktigt trött idag med. Vakna inte ens när klockan ringde halv nio så ah haha mamma fick väcka mig.
Idag är det dans som gäller efter skolan så kommer inte hem förräns åtta. Då ska jag ha med mitt minneskort(som låg hos ana hela tiden hahah) och då ska ni få se bilder sen i Lördags. Den här långhelgen har varit så himla bra. Har gjort något roligt varje dag verkligen. Just lööööve my friends♥

Eftersom jag som sagt inte har något minneskort än så får det bli cambilder till min outfit idag. Ni får ha en bra måndag så hörs vi senare,
pusss

DAGENS
Vitt baslinne - H&M
Vit t-shirt -  H&M
Shorts - H&M
Prickiga nylonstrumpor - BikBok
+ smycken, converse och skinnjacka ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0