naattiii

Publicerat den: 2010-05-19, klockan: 22:56:11.
Imorn eftermiddag drar jag på shoppingtur med Ana och Philip. Måste få köpt mig ett skärp. Tappar fan mina shorts och det är inte okej så ett skärp är ett måste! Sen kommer jag säkert köpa nått mer även fast jag verkligen inte behöver kläder. Men jag kan ju inte hålla mig när jag går i affärer. En väldigt dålig egenskap jag har.. Jaja det finns värre saker än att vara en shopaholic ;d hahah

Nee ska nog dejta sängen nuu. Ska fan upp sju imorn. Det är bara föör tidigt -.-' hahah lite bortskämd när jag haft sovmorgon hela denna veckan;)
Nattiiinattii alla söta läsare♥

Kommentarer
Postat av: Lindsey

Hej skulle du vilja göra mig en super tjänst?

lägga en röst på min dotter via länken nedan..

vore verkligen super snällt !!!



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=32679

2010-05-19 @ 23:05:29
URL: http://creadiem.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0