tisdag

Publicerat den: 2010-05-04, klockan: 15:13:56.
heej :)

Hur mår ni idag? Jag mår allt bara finfint. Sitter i skolan nu och har programmering. Riktigt stolt över mig själv att jag har börjat förstå lite nu. Björn bara älskar mig och tyckte min uppgift var "trevlig" ;) hahah
Är som sagt i skolan. Det har varit en riktig skön dag. Nationella i engelska som gick ganska bra. Sen rast i två timmar. Då gick jag och några i min klass och åt thaimat. Mummma säger jag bara. Trevlig stund iaf med skratt och mkt prat.
Och nu har jag programmering. Vi har bestämt att vi ska ut och paddla en tisdag framöver med vår lärare hahah :D han e för rolig.

Nej nog pratat om skolan lr vad tkr ni.  Ska snart hem iaf. Funderar på att gå ner till havet med kameran en sväng om solen håller sig framme. Får se kanske, kanske inte ;)


bild som jag hade från bildlektionen i fredags. lite tomt med bilder på skolans datorer annars så.

Nu ska jag snart ta bussen hem, vi hörs senare. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0