bio

Publicerat den: 2010-11-21, klockan: 17:41:16.

jag som skulle försöka lägga in bilder på datorn idag, det gick ju inge vidare. Har varit hos mina systrar hela dagen och är fortfarande där, vi ska nämligen åka på bio om ca en halvtimme. Blir den nya Harry Potter filmen, nog för att jag inte tycker att de senaste filmerna är lika bra som de första men man måste ändå se hur det slutar. Man har ju sett alla när dom kommit ut på bio direkt, eller vet inte ens om jag var 11 så jag fick se den första när den kom ut på bio men man tyckte iaf att filmerna var jättebra när man va mindre.
Jag bloggar nog senare ikväll för jag har sovmorgon imorgon så jag kan vara uppe längre än vanligt :D börjar inte förräns halv ett imorgon så kan sova länge, underbaart.

Nu ska jag fixa mig lite snabbt här och sen drar jag, hoppas ni får en bra söndagskväll!

har ni sett den nya Harry Potter filmen? i så fall vad tyckte ni om den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0