borta bra men hemma bäst!

Publicerat den: 2010-11-21, klockan: 11:51:26.
Hejhejhej!
Kan då säga mig att det blev en liten chock igår när jag steg av planet. När jag steg på det och vinkade hejdå till Gran Canaria var det mellan 25 och 30 grader varmt och när jag steg av det i Göteborg så var det +1 grad. Lite skillnad om man säger så. Men nu när jag sitter här hemma och det snöar utanför fönstret så har jag en toppenvecka att titta tillbaka på. Vi har haft superväder hela veckan så har kunnat sola alla dagar, känns inte som att jag är så brun dock men jag har iaf tagit vara på soltimmarna:)
Bilder kommer senare om jag hinner lägga in dom och redigera o så!
Just nu.. Ja jag ser på fredagens Idol-avsnitt. Har ju fått reda på att Andreas Weise åkte ut(tyvärr :(:(:(:( ) men det kan vara roligt att se deras framträdanden ändå. Har ju läst på många bloggar att Jay var grym så har ganska höga förhoppningar på honom. Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda. Ska nog äta lunch hos min syster och sen ska jag till min andra syster o kolla på deras nya hus:) när man har varit borta en vecka så känner man verkligen hur mkt man saknar familjen så ska bli roligt o träffa dem.
Vi hörs senare med Gran Canaria bilder, nu ska jag gå upp o rota fram något ur garderoben att ta på mig. pusss
det första jag gör när jag kommer hem är att beställa skor.. har letat efter ett par såna här huur länge som helst och nu hittade jag dom i rätt storlek o allt så var ju tvungen att slå till. 399:- på nelly.com

Kommentarer
Postat av: Bella

tittade också på dom för ett tag sen!!

Fast hade inte den turen så att dom fanns i min storlek :(<3

2010-11-22 @ 08:59:58
URL: http://bellysworld.blogg.se/
Postat av: linda - EN GOTT&BLANDAT PÅSE

skitsnygga skor!! :)

2010-11-22 @ 09:32:06
URL: http://mylifeaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0