en vanlig torsdag

Publicerat den: 2010-11-25, klockan: 20:05:46.

Hejsan :)

idag har varit en lugn dag. Sovmorgon, en lektion i skolan, ner på stan med Ana för att snacka med hennes mamma om mitt(och mina klasskompisars) UF-företag. Gick sedan med henne hem snabbt innan min buss gick hem. Eller jag åkte inte hem, jag hoppade av hos min syster för skulle hämta hennes barn från dagmamman. Sen lagade vi mat och hade det trevligt innan mamma kom och hämtade mig:) Är iaf hemma nu efter att ha hämtat mina skor som legat på posten nu i några dagar. Det har kliat i fingrarna nästan för har varit sugen på att hämta dom redan den dagen AVI-lappen trillade ner i brevlådan men det har inte funnits tid för det förräns idag.
Är förövrigt supernöjd för skorna och ska redan använda dom imorgon!
Det var lite om min dag. Känns dock lite segt o gå till skolan dom här dagarna för min garderob är tom på tröjor och koftor. jag vet inte om jag nämnt det här på bloggen men eftersom det var kackerlackor på hela gran canaria så ligger alla mina kläder som jag hade med mig dit i frysen och de måste ligga där ända tills lördag typ för att vi ska vara säkra på att vi inte fått med oss några hem. Vill helst inte ha in det här hemma i huset. Så har stått och valt av de få kläder jag har kvar i garderoben, det är alltså sånt jag inte använder särskilt ofta. Okej de få kläder.. Garderoben är full men jag gillar inte de kläderna som ligger där så mkt. Det var ett av mina stooora problem för tillfället hahah;)

Guuud hoppas ni orkar läsa, bara massa onödigt babbel. Ska t kort på mina skor nu så jag lägger upp bild på dom sen :D


vissa dagar är jobbigare än andra.. saknar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0