pearl harbor

Publicerat den: 2010-11-27, klockan: 22:06:24.
ändrade planer..
All snö förstörde mina o Evelinas planer. Ingen som kunde hämta någon av oss sent hos varandra och eftersom vi inte kunde sova över idag så bestämde vi oss för att träffas någon annan dag. Så det blev verkligen en lugn hemmakväll med mamma och pojkarna. Vi har ätit god mat och nu för en stund sen blev det glass med varma hallon♥ bara fööör gott. Viktor har somnat här bredvid mig i soffan så ska bära upp honom till sin säng. Jag ska nog efter det sätta på en av mina favvofilmer, Pearl Harbor. Längesen jag såg den. Längesen jag såg på film överhuvudtaget.
Hoppas ni har haft en bra lördagskväll ni med, så hörs vi imorgon. Då ska jag ut och fota har jag bestämt!
natti♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill du vara med och tävla om att bli veckans blogg ?

Vad med och tävla på www.moscoo.blogg.se

Goodluck :)

2010-11-27 @ 22:53:13
URL: http://moscoo.blogg.se/
Postat av: sandra

läs & kommentera gärna min blogg :)

www.ssandramikhail.blogg.se

2010-11-28 @ 00:35:38
URL: http://ssandramikhail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0