saturday night

Publicerat den: 2010-11-27, klockan: 18:33:12.
Hej igen,
Sitter här i soffan och myser med mina killar. Godis och Bolibompa, en oslagbar kombination verkligen haha.. Kan ju säga att jag kollar mer på datorskärmen än på tven. Har precis duschat så ska blåsa håret o fixa mig lite smått snart. Ska vara med Evelina som jag inte varit med på år och dar så det ska bli supermysigt. Blir en goo hemmakväll!
Hoppas på att nästa helg bjuder på lite mer festligheter än vad denna har gjort. Nog för att det är riktigt skönt med såna här helger med men jag är dans&partysuugen. Får se, det kanske blir klassfest iaf, skoooj!
Aja nu ska jag göra det som ja skrev att jag skulle göra. Slänger in ett inlägg till senare.
Pusss


Kommentarer
Postat av: KNORKAN - LANVIN TÄVLING

Vilken fin blogg du har tjejen :) älskar färgerna

2010-11-27 @ 19:18:39
URL: http://knorkan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

fin blogg :) vill du ha chansen att bli veckans blogg? kika in på min blogg isåfall ;)

2010-11-27 @ 19:32:10
URL: http://absolutalexandraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0