söndag

Publicerat den: 2010-11-28, klockan: 14:06:47.

Goddag!

Snön bara faller ner konstant känns det som. Det är helt vitt ute nu och svinkallt så går helst inte ut frivilligt. Jag som tänkte gå ut och fota men fryser ju typ ihjäl då..
Pojkarna är iaf fortfarande här. Dom ska väl åka hem om en stund när syrran och dom kommer hem från gbg. Mamma skulle också iväg senare så det blir till o vara ensam hemma i eftermiddag/kväll. Ska försöka ta lite kort så att jag kan göra en ny design men får se om jag orkar det. Är så trött på de bruna färgerna här i bloggen så måste försöka fixa något nytt. Kommer nog bli gråa färger igen som jag brukar ha.

Nu ska jag sätta mig och pilla lite med en ny header till Ana. Vi hörs senare!

min lille skrutt för ett år sedan när det var mktmktmtk snöö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0