sovmorgon

Publicerat den: 2010-11-22, klockan: 10:17:17.
morning
Nu har jag stått upp, duschat och sitter nu här och äter några mackor. har sovmorgon vilket är dunderskönt verkligen. nog att jag har varit på semester i en vecka men en sovmorgon sitter inte fel, och nu är det så att vi ska ha sovmorgon 3 ggr / vecka i 3 veckor ;) ganska skönt sådär!
Möttes av en lite mindre skön överraskning när jag vaknade, DET ÄR VITT UTE :( det har snöat under natten och nu är det kallt och snö. det är faktiskt bara november, inte okej med snö här på västkusten då.. Aja blir att ta på sig bootsen sen och ge sig ut.
Nu ska jag äta klart här och fixa mig. Flår typ i ansiktet så vettifan hur ja ska sminka mig men det ordnar sig haha:D skit att jag skulle bränna ansiktet första dagen på gran canaria..
Ha en bra dag så ska jag försöka blogga innan jag åker, pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0