tisdag den 23 november

Publicerat den: 2010-11-23, klockan: 21:33:27.
godkväll!
här sitter jag, precis hemkommen från min farmor. Gick dit direkt idag efter skolan och hälsade på henne. Hon hade lagat köttbullar, en sån grej som min farmor bara är bäst på! Sen somnade faktiskt jag när ja låg där i soffan o kollade på tv, så roligt sällskap var jag haha. Galet trött efter två dagar i skolan. Förstår inte det men.
Ska försöka skriva klart en engelsk bokrecension innan jag somnar. Ska nog göra mig en stoor kopp med te och tända lite levande ljus och ha lite mysigt. Sen måste jag packa väskan för ska ju sova borta imorgon, men det berättar jag mer om imorgon eller senare idag!
waaah saknar det. ska försöka lägga ut massa kort någon dag när jag har tid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0