15 September

Publicerat den: 2010-09-15, klockan: 23:10:50.
Hellluu!
Äntligen hemma säger jag bara. Har varit en lång men rolig dag idag. Skolan var helt okej med en lektion och sen föreläsning i Uddevalla. Det var två olika föreläsare som pratade om hur deras entrepenörskap startade en gång i tiden och de förklarade då hur de gick tillväga för att lyckas. En av förläsarna var mr nelly;) nej men mannen som startade nelly.com!
Sen så åkte jag hem med min kusin och väntade tills min mamma kom för då satte vi oss ner allihopa och började kolla resa, och nu är det bokat och klart! I november åker jag, mamma, mina kusiner och deras mamma plus två kompisar till oss till Gran Canaria i en vecka. Kommer bli en riktig bad & sol semester med allinclusive och bara slappa. Skönt att ha något att se fram emot hela långa hösten också. Så just nu är jag glaadgladglad!
Tycker faktiskt att sängen känns ganska lockande nu.. Har studiedag imorgon och då ska jag använda den till vad den är till för, jag ska PLUGGA!
Men vi hörs imorgon, pusss alla söta♥

den här sitter verkligen i huvudet nu, nynnar på den hela tiden haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0