2 September

Publicerat den: 2010-09-02, klockan: 18:17:26.
Hallåå :)
Vilket underbart väder vi har idag! Strålande sol och om man är i solen så är det ganska varmt faktiskt. Har haft shorts på mig idag med, får se om det blir någon mer gång eller om det var sista gången för denna sommaren..
Ganska slapp dag i skolan. Matte i typ tre och en halv timme och sen teknikutveckling. På den sista lektionen gick jag, Johan och Pontus ner på stan och köpte glass. Kulglass, det bara skriker sommar juu och snart är det höst.. Nog sista gången jag åt flädersorbet år 2010.. Det som är såå gott.
Sen efter skolan mötte jag upp Ana och Ewe så gick vi och åt thaimat, mmhmhm. Sen satte vi oss i parken i solen och bara snacka och njöt av solen.

Nu sitter jag hos syrran och är barnvakt. Klockan är ju lite över sex så bolibompa håller barnen "sysselsatta" så jag hinner blogga;) Nej men ska snart ge dom glass och sätta mig vid dom i soffan och mysa. Om ca en timme kommer syrran och hämtar mig så drar vi och spelar beachvolley med hennes kompisar.
Hoppas ni har en bra kväll!
pusss
(kan tyvärr inte lägga upp några bilder för har ingen usbsladd till kameran men lägger upp senare ikväll när jag kommit hem:) För idag har faktiskt kameran fått följa med till skolan!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0