att tårarna aldrig tar slut

Publicerat den: 2010-09-05, klockan: 19:22:38.
Att allt kan gå från att vara bra till att kännas helt hopplöst. Fick ett samtal från min faster nu som berättade att min farmor ligger på sjukhus och ska opereras. Känner att jag inte riktigt orkar. Fick riktigt som en chock och började gråta. Min farmor betyder så himla mycket för mig så bläää:( Så hoppas att jag kan åka till uddevalla och hälsa på henne imorgon♥
Känner bara att uddevalla sjukhus inte är rätta stället att vara på efter det jag upplevde där i februari men jag åker ju inte direkt dit för min skull utan för farmors!

Nu ska jag göra pannkakor tror jag. Måste ha något att förskingra tankarna med..
Hörs senare, pusss

allt var då mkt bättre när man var liten..

Kommentarer
Postat av: evelinab

älskar dig <3!

2010-09-05 @ 19:39:50
Postat av: hermy

sv: du gissade fel

men du får en andra chans imorgon elr under veckan,



vad gör du??

2010-09-06 @ 18:22:16
URL: http://hermy.blogg.se/
Postat av: Katie

Hej!

Jag ramlade in här av en ren slump. Hoppas din farmor mår bättre nu! <33

Jag jobbar på Uddevalla Sjukhus och har gjort det i tre år. Men jag har också legat mycket där som patient enda sedan jag var liten.



Vad skedde i februari när du var där?

Kramar, Katie

2010-11-10 @ 17:43:22
URL: http://tillbakatilllivet.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0