fire

Publicerat den: 2010-09-09, klockan: 22:45:26.
hallå!

Vilket kväll/natt det var igår. Hade verkligen jätteroligt med världens bästa klass så ångrar inte att jag åkte med, inte alls, men det blev inte mkt till sömn.. Var inte alls trött på hela natten så jag var vaken tills jag åkte hem runt sju imorse. Så när jag kom hem så la jag mig o sov och vakna inte förräns syrran ringde och väckte mig. Åkte till uddevalla då och hälsade på farmor och sen hem igen!

Så nu.. Känner mig lite seg sådär. Ont i kroppen till tusen, vet inte alls vad det är så hoppas då inte att jag håller på att bli sjuk för det orkar jag inte. Nu ska jag försöka sova, vilket inte kommer gå, så berättar mer om tältningen imorgon då det kommer bilder också:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0