stressiga tisdag

Publicerat den: 2010-09-07, klockan: 21:37:29.
Hejhej!

En lagom stressad Amanda som skriver det här inlägget.. Idag har jag hunnit med skolan, snabb shoppingtur och hälsa på farmor på sjukhuset och nu MÅSTE jag packa för imorgon ska vi tälta i skogen med min klass. Är inte vråltaggad men det kommer nog bli roligt om man bortser från att man kommer frysa rumpan av sig:) Men har inte ens börjat packa eller fixat maten så har lite o pyssla med innan jag ska sova.

Sitter här och smuttar på en Cola Zero nu och funderar på vad jag ska ha med mig imorn(förutom sovsäck, mat, kläder, ah det vanliga) Vet inte om jag ska våga ha med mig kameran.. Blir så mkt finare bilder men känns inte rätt o dra med den ut i skogen. Blir nog t o ladda den lilla digitalkameran ist! Måste ju ta massa kort såna här dagar, det blir minnen för livet sen ju:D

Okej nu ska jag fortsätta med min packning här! Ska försööka lägga upp bild på vad jag shoppa idag men vet inte om jag hinner, ska verkligen försöka.
Hoppas ni har haft en bra dag och att den har varit lite mindre stressig än min.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0