studiedag♥

Publicerat den: 2010-09-16, klockan: 10:31:07.
Godmorgon♥
Studiedag, hur härligt är inte det? Sitter här nerkurad i soffan, solen skiner ute och allt känns bara allmänt bra. Har redan använt min studiedag till det den är till för, jag och gjort en inlämningsuppgift och skickat in den. Duktigt tycker jag, nu har jag bara två prov och massa uppgifter i konstruktionen kvar att plugga på men det kommer. Måste iaf första äta frukost innan jag gör något mer känner jag. Magen skriker efter något så jag borde gå ut och göra mig några mackor nu. Sen blire kanske att baka något smaskigt som jag kan muta mig med att sitta still en hel dag o plugga:( Kladdkaka hade varit väääldigt gott faktiskt. Får fundera på det;)
Nej nu ska jag sätta igång här. Lovar att vi kommer höras fler gånger idag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0