sunday

Publicerat den: 2010-09-05, klockan: 13:51:10.
Hejhej:)

Hur har eran helg varit? Har ni hittat på något extra roligt eller speciellt eller har ni haft en slapparhelg som jag:)
Ja, den här helgen har jag bara slappat. Mysiga kvällar med god mat och med familjen. Det är sånt som behövs när man stressar hela veckorna annars. Nästa helg kommer det inte riktigt vara lika lugnt så det känns bra att ha tagit det lugnt den här helgen som sagt.

Syrran sov här inatt med 2 av mina syskonbarn så dom är fortfarande här. Vi har varit ute och plockat äpplen och gjort äpplekräm nu i förmiddags så har ätit det till efterrätt, mhmm!
Ska nog gå och sätta mig o se på film nu en stund, barnfilm med Viktor haha;) Sen lite senare funderar jag på att ta med mig kameran på en sväng men vet inte om jag ska orka.. Hmm grymt fint väder idag iaf så jag går nog en sväng sen!
pusss

saknar mina tjejer som jag träffat för lite det senaste♥

Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg:)

2010-09-05 @ 16:30:11
URL: http://mallemusic.blogg.se/
Postat av: narges!

söt blogg du har! :)

2010-09-05 @ 17:22:52
URL: http://vahedi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0