ny dator!

Publicerat den: 2010-09-10, klockan: 14:02:04.
Hejhej!

Idag har vi fått det vi har väntat på i flera veckor här i skolan.. Våra datorer! Alla sitter och ser ut som riktiga nördar på rasterna, på lektionerna. Ja hela tiden helt enkelt. Har inte riktigt fått någon uppfattning om den än men den kommer säkert funka som skoldator:)
Har design nu och killarna i min grupp sitter och ser på någon film haha så då passar jag på att blogga, smart va?;d Slutar om cirkus två timmar och då ska jag hem och snabbt åka och hämta ut paket. Min väska har kommit som jag beställde för typ tre veckor sen men det spelar ingenroll för är så glad att den kommit! Den kommer bli awesome tror jag:)
Nu ska vi försöka komma på en bra logotype!
Hörs sen, pusss:D
en sånhär liten sitter jag med nu!

Kommentarer
Postat av: hermy

sv: jo det e jätte bra med mig sj da

2010-09-10 @ 16:07:57
URL: http://hermy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0