tisdaaag

Publicerat den: 2010-09-14, klockan: 22:01:09.
Hallå!
Inte mycket till uppdatering här, men det är väldigt mycket annat som kretsar i mitt liv för tillfället. Väldigt mkt slokarbete, två veckors teoriundervisning på trafikskolan som drog igång igår, barnpassning, jobb ah u name it.. Så det har inte funnits någon tid för bloggen, och imorgon så kommer det inte bli mkt här heller. Ska till Uddevalla med skolan hela eftermiddagen och på kvällen ska jag&mammii träffa mina kusiner o deras mamma för vi ska boka utlandsresa:D ska bli grymt skönt att ha något att se fram emot nu i höst, så ska jag åka o bli brun i november;)
Annars har jag väl inte mycket att säga, idag har det varit skitväder rent ut sagt. Regnet har öst ner och det ser ut att bli samma imorn.. Hösten är här nu tyvärr:(
Aja, inget vettigt o läsa det här kanske men nu vet ni att jag har fullt upp!
Hoppas att ni mår bra och har haft en bra dag♥
fina cambilder;) fått igång camen på min skoldator nu, det suger att det står "manycam.com" i hörnet men ah, det duuger!

Kommentarer
Postat av: petra

det finns en knapp där man kan ta bort texten! :)

2010-09-15 @ 08:46:23
URL: http://thisispetras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0