valvaka

Publicerat den: 2010-09-19, klockan: 22:50:47.
Hejsvejs:)
En bloggfri helg har det blivit. Har egentligen inte gjort så mycket, men ändå känns det som att det har varit fullt upp. Har pluggat, vart med familjen och med kompisar, varit på sjukhuset hos farmor, städat. Inget speciellt alls så det har varit en lugn helg. Dock väldigt mycket plugg men jag har varken orkat eller förstått det jag har prov i imorgon.. Kommer nog inte gå så bra höhö:(

Nu ska jag väl se klart på valvakan. Jag och mamma sitter här med levande ljus och en popcornskål och myser. Ska inte uttrycka mig om vad jag tycker i resultatet, men att SD kommer in i riksdagen är ju förjävligt verkligen.. Att en såpass stor del av sverige är främlingsfientlig är verkligen hemskt. Alla människor är värda lika mycket varifrån man än kommer ifrån.
Aja nu ska jag lägga ifrån mig datorn. pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0