happy nytt år

Publicerat den: 2011-01-01, klockan: 22:20:26.
Gott nytt år mina kära läsare!

Min nyårskväll spenderades med dom finaste vännerna som man kan ha. Vi åt middag hemma först innan vi drog iväg till fest nr. 1! Där blev vi bara kvar en stund eftersom det hände lite saker som gjorde att de flesta gick därifrån. Så då blev det fest nr. 2. Där satt alla och kolla hockey?? Det var nyårsafton och alla killar satt o kolla på hockey? Aja det var härligt folk där iaf så där stannade vi innan vi gick till torget vid tolvslaget. Då smälldes det smällare och sköts raketer överallt och så blev det gott nytt år kramar och pussar. Och efter det gick vi till fest nr. 3. Där stannade jag bara en kort stund innan jag åkte hem. Som jag inte nämnt så hade jag feber under dagen igår, ont i halsen och grym huvudvärk. Så när klockan närmade sig halv ett stod jag inte ut längre, ja ville bara hem till min säng så jag ringde hem så kom dom och hämtade mig. Så när jag kom hem hade jag hög feber och var inte alls pigg.. Och hela dagen idag har jag mått apa också men gick med till kyrkan på minnesgudstjänst och sen vare en snabbis hos syrran för att äta pizza men nu är jag hemma igen och ska strax gå och lägga mig. Halsen gör så ont så jag inte ens kan vrida på huvudet och har ont i lederna typ med så behöver nog vila..:(

Nu är det nog klagat om att jag är sjuk! Hoppas ni hade en grymt bra nyårsafton och att det kommande året kommer blir bra för alla! pusss♥





Kommentarer
Postat av: 'J E N N Y

hejsan, :)

allt bra med dig?

smyg gärna in på min och min pojkväns blogg

& kika lite!

kramkram jenny

2011-01-02 @ 01:13:47
URL: http://tvabliren.webblogg.se/
Postat av: Malin

Vilka fina fyrverkeribilder du tog! :)

2011-01-02 @ 13:56:09
URL: http://malinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0