måndagsmys

Publicerat den: 2011-01-17, klockan: 19:15:11.
Oj va segt det går här på bloggen. Jag får skylla på att jag har ett stört arbete som ska vara gaanska klart imorgon för vi ska göra en powerpoint på det då men sen ska inte själva rapporten vara klar förräns nästa vecka.. Det är egentligen inte så farligt o ta ut fakta o skriva en rapport men jag förstår typ inte vad det är vi ska skriva om så det blir svårt.
Fick nyss besök av två utav mina syskonbarn. Elsa sitter här bredvid mig med en hörsnäcka i örat och lyssnar på musik och headbangar hahah. Ska lägga ifrån mig datorn och plugget lite nu så är det bara att fortsätta sen om en stund.
Pusspusss
såhär mysigt har vi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0