-

Publicerat den: 2011-01-10, klockan: 21:55:33.
Hej!
Tillbaka till verkligheten imorgon då.. Att ett lov kan gå så fort. Känns som att det var igår vi gick på ledighet och hade mys med klassen och allt men tre veckor har verkligen gått huuuur fort som helst.
Ska ändå bli helt okej att komma tillbaka till skolan och träffa alla kompisar eftersom jag i stort sätt inte träffat någon den sista halvan på lovet. Men alla läxor och prov som kommer dra igång nu igen hade jag ju helst klarat mig utan.
Aja idag har jag bara slappat och laddat batterierna inför imorgon. Mår fortfarande inte riktigt hundra efter influensa skiten så hoppas att jag kommer orka imorgon.
Det var lite tankar från mig. Ska snart krypa ner i sängen med en bra bok och försöka sova tidigt(vilket antagligen inte kommer gå..) Kommer grina imorgon när klockan ringer 06.40. Blää
pusss♥


Kommentarer
Postat av: Josefin

Du passar bra i rött hår!

2011-01-14 @ 18:08:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0